dimarts, 14 de febrer del 2012

Campionat de Mallorca 2012

Com us vaig dir a la presentació, parlaré de les meves regates. El cap de setmana passat (11 i 12 de febrer) vaig participar en una nova edició del Campionat de Mallorca. 

El campionat es va celebrar en aigües del Club Nàutic Arenal i va reunir 21 regatistes de la meva categoria (Làser 4.7). Les condicions van ser difícils a causa d'un vent de direcció Nord (per tant, un vent sense intensitat i direcció constants) que només va permetre realitzar 3 proves.

Fotografia dels premiats
El guanyador del Campionat de Mallorca 2012 va ser Lluís Ferrer amb 9 punts, seguit de Bartomeu Garcia també amb 9 punts i en tercera posició Aina Bauzà amb 10 punts.

El campionat va ser molt emocionant perquè a la darrera prova es decidia tota la classificació. Finalment Lluís Ferrer es va adjudicar la victòria parcial, aconseguint així la primera posició a les llistes.


La darrera prova també va ser molt lluitada i a cada moment guanyava un regatista diferent. El comitè de regates va senyalar una sortida individual amb bandera papa, que va descalificar-me a mi i a Pedro Bover de la darrera prova.

Finalment si clicau aquí podreu veure la classificació de la regata.

2 comentaris:

  1. Un article interesant sobre vela, m'ha agradat la redacció d'aquest article, es bastant interesant. Bona entrada :)!"!!!!!!!

    ResponElimina